Jesus en verklighet

Knut vill meddela världen att Jesus är en verklighet. Vi har inte skrivit på bloggen på länge nu, därför vill Knut komma med denna viktiga sanning. Kom gärna med en kommentar till detta.
. Vi har gjort om utseendet på sidan också, det vore roligt om du ville säga något om det.
Himlen vilken härlig syn! Bilden i vår header tog Birgitta en morgon. Tänk att Jesus ska komma tillbaka på himmelens skyar.

Himlen vilken härlig syn. Lyssna till Lyckselekvartetten, Lycksele…den plats där Knut föddes.

av Birgitta

Björn, Sunne

3 kommentarer

  1. Ja vi behöver verkligen be att detta sker. Om det känns svårt får vi be till honom och han svarar med att ge oss sin Helige Ande till hjälp.
    Birgitta.

  2. Tänk vilket stor möjlighet till alla som hör Guds röst att få uppleva frälsning idag in Jesus blods seger över synden och döden och min bön är att Sverige vaknar upp från sömnen och söker livets skapare med all hjärta och han vil svara med att utgjuta den Heliga Ande över oss alla i Jesus namn, tack med välsignelse ,keijo södertälje

  3. Jo Jesus är vårt allt, och Kristus är själva verkligheten själv och Herren Gud …. Johannes Evangelium 1:14 Och Ordet vart kött och blod och tog sin boning ibland oss, och vi såg hans härlighet, vi sågo likasom en enfödd Sons härlighet från sin Fader, och han var full av nåd och sanning…Är vad Ordet lär och säger och jag ofta tänker på…Och att han är Sanningen och Ordet …Och , Heb 13:8 Jesus Kristus är den samme igår och idag och för evigheten …Och det går att lita på Gud och Ordet…

    Jo sidan är fin tack…Gud välsigne dig er och Guds frid för livet och evigheten med Gud!!! Ronny ps 103 och Matt 28:18-20 och Jhon 14:6 och 1kor 13 Kärlekenslov…Fridens…

Kommentarer är stängda.